تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitecode Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/01 07:01:29 ب.ظ
sitecode

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 220
مکان: tehran

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
ساخت بلاگ چه تاثیری در طراحی وب سایت خواهد داشت؟



در دنیای تجارت امروز اگر می خواهید طراحی سایت تان در یک واژه کلیدی رتبه بالایی در نتایج موتور های جستجوگر داشته باشید ، می بایست یک بلاگ راه اندازی کنید . به منظور بهینه سازی سایت ، تعامل با مخاطبین و پیشرفت در کسب و کارتان می بایست در طراحی وب سایت خود یک بلاگ راه اندازی نمایید .
بالا رفتن رتبه سایت در نتایج موتور های جستجو :
نوع مطالبی که در بلاگ منتشر می نمایید بسیار مهم می باشد . از مطالبی استفاده کنید که کاربران از آن ها اطلاعی ندارند ، این موضوع در افزایش رتبه طراحی وب سایت شما در نتایج موتور های جستجو بسیار تاثیرگذار می باشد . وقتی که کاربر در گوگل یا دیگر موتور های جستجو کلمه ای را جستجو کرده و وارد وب سایت شما می شود ، اگر بلاگ تان خوب و به روز باشد مخاطب ، مشتری همیشگی وب سایت تان خواهد شد و برای مطالعه مطالب بیشتر دوباره به وب سایت تان مراجعه خواهند کرد .
تاثیر بلاگ در افزایش بازدید و ترافیک سایت :
افزایش بازدید سایت بسته به نوع فعالیت وب سایت و نوع بازدیدکنندگان آن می‌تواند با روش‌های مختلفی اتاق بیافتد . برای بعضی از کسب و کارها ، بازاریابی سنتی، برای بعضی دیگر ، سئو و بهینه سازی سایت و برای بعضی کسب و کارها ، بازاریابی محتوایی و اینترنتی می‌توانند روش‌هایی با بازدهی بالا و قابل قبول محسوب می شوند .
برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان وب سایت :
داشتن بلاگ در طراحی سایت باعث القا شدن حس ارتباط با یک شخص به کاربر خواهد شد و وب سایت تان از بی روح بودن خارج خواهد شد . از این رو وجود این امکان در طراحی وب سایت تان موجب جذب بیشتر کاربر و برقراری ارتباطی قوی تر با کاربران سایت خواهد شد .
تبلیغات در رسانه های اجتماعی :
شبکه‌های اجتماعی همانند فیسبوک ، اینستاگرام ، توئیتر و دیگر شبکه‌های متداول محلی است که روزانه میلیون‌ها کاربر به آن ها مراجعه می‌ نمایند ، می‌تواند برای معرفی محصولات و ارائه خدمات و بازاریابی مورد استفاده قرار بگیرد .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.194 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت