تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tavrizhark Offline
#1 ارسال شده : 1396/03/02 03:45:07 ب.ظ
tavrizhark

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

برای کاهش و مقابله با انتقال شدت صوت از محیطی به محیط دیگر باید از مواد پوششی که میتواند شدت صوت را در خود پیچانده و به اندازه قابل توجهی کاهش دهد استفاده نمود که به آن پوشش عایق صوتی گفته می شود.

یکی از عایق های اروپایی موجود در ایران و جهان عایق صوتی ایزوبز می باشد .

ایزوبز چیست ؟
اﯾﺰوﺑﻮز داراى ﯾﮏ ﺳﺎﺧﺘﺎر ﺳﺒﮏ و ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻘﺎوم اﻟﯿﺎﻓﻰ است ﮐﻪ خاصیت ﻋﺎﯾﻖ صوتی می ﺑﺎﺷﺪ ؛ ﻋﺎﯾﻖ می باﯾﺴﺖﻧﺮم و ﺳﺒﮏ و داراى ﺧﻮاص ﻓﯿﺰﯾﮑﻰ ﺑﺎﺷﺪ . اﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮل از ﭘﻠﻰ اﺳﺘﺮ ﺗﻮ ﺧﺎﻟﻰ ،ﺑﺎ ﻓﻨﺎورى ﻧﺎﻧﻮ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﺑﺴﯿﺎر ﺑﺎﻻﯾﻰدر ﺑﺮاﺑﺮ زﻟﺰﻟﻪ و رﻃﻮﺑﺖ دارد و بدلیل الیافی بودن محصول با بیشترین کاهش صوت در میان رقبای خود بهترین ﻋﺎﯾﻖ ﺻﻮﺗﻰ در ایران ﻣﻰ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺼﺐ ﺑﺮ روى دﯾﻮارمشترک، ﺳﻘﻒ و ﮐﻒ با کاهش ۵۰ الی ۱۰۰ دسیبل بستگی به چند لایه بودن محصول میتوانید شدت صوت را کنترل نمایید . در این راستا شرکت ایرانیان تاوریژ ارک فیلم های تست صوتی این محصول را در شبکه های اجتماعی از قبیل آپارات منتشر کرده تا هم وطنان عزیز با بررسی این فیلم ها عایق صوتی مناسب با کار خود را انتخاب نمایند.

اﯾﺰوﺑز در ﺑﺮاﺑﺮ رﻃﻮﺑﺖ ﻫﻮا و ﺳﺎﯾﺮﺷﺮاﯾﻂ ﻣﺤﯿﻄﻰآﺳﯿﺐ ﭘﺬﯾﺮ ﻧﻤﻰ ﺑﺎﺷﺪ و از ﺷﮑﺴﺘﮕﻰ و ﺗﺮک ﺧﻮردﮔﻰ دﯾﻮارﻫﺎ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮى و ﺑﺎﻋﺚ ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﻌﻤﯿﺮ و ﻧﮕﻬﺪارى ﻣﻰ ﺷﻮد . اﯾﻦ ﻣﺤﺼﻮل ﺑﺎ وﯾﮋﮔﻰ ﻫﺎى ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮدى ﮐﻪ دارد داراى ﻋﻤﺮ بسیار بالایی ﻣﻰ ﺑﺎﺷﺪ و ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻋﺪم ﭘﻮﺳﯿﺪﮔﻰ و ﺿﺪ ﺑﺎﮐﺘﺮى ﺑﻮدن ﻣﻮرد تایید ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳت .

نقطه عطف عایق صوتی ایزوبز نسبت به عایق های دیگر
به علت استفاده از مواد سبک , وزن این محصول به شدت کاهش یافته و به وزن ۱ کیلو گرم بر مترمربع رسیده . این مسئله در سبک سازی ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا میکند .
در مقایسه با دیگر عایق های ساختمانی از طول عمر استثنانی ۶۵۰ سال درمحیطهای مرطوب برخوردار است . همچنین به علت عدم پوسیدگی از نظر بهداشت نیز تائیید شده و جای نگرانی برای تجمع میکروب در ساختمان نمیباشد. غیر قابل اشتعال. عدم نیاز به قالب بندی . مناسب برای تمام اقلیم ها. افزایش سطح زیر بنای مفید از جمله علل برتری این عایق صوتی نسبت به عایق های دیگرمیباشد .

ویژ گی ها و مزیت های عایق صوتی با فناوری نانو تکنولوژی محصول ترکیه
کاهش ۵۰ الی ۱۰۰ دسیبل صدا
• ضخامت ۷ و ۱۵ میلی متری
• قابل استفاده در تمامی سطوح ساختمانی
• ضد رطوبت
• دانسیته ۱۰۲kg/m³
• دارای تائیدیه اروپا از سازمان Itbak
• دارای تائیدیه بهداشت از ترکیه
• غیرقابل اشتعال
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.393 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت