تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sahar_tym Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/04 04:25:40 ب.ظ
sahar_tym

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 34
مکان: تهران

طراحی سایت آنلاین

طراحی سایت آنلاین : طراحی سایت در دنیای اینترنت و عصر حاضر اهمیت بسیاری دارد. اکثر افراد در تمامی مشاغل و حوزه های کاری، کسب و کار، خدمات رسانی، فنی و … در کنار روش های کسب و کار قدیمی به سمت طراحی سایت و دنیای مجازی روی آورده اند. اما آیا فقط لازم است برای طراحی سایت کد نویسی بلد باشیم؟ راه های دیگری نیز وجود دارد؟ اما برای مشاغل کوچک پرداخت هزینه برای طراحی سایت به صرفه نیست؟ تنها راه پرداخت های هنگفت برای طراحی سایت است؟ در این خصوص در این مقاله توضیحاتی خواهیم داد و شما را در این امر راهنمایی خواهیم نمود.

طراحی سایت آنلاینسایت های طراحی سایت آنلاین

وب سایت های فراوانی وجود دارند که در این حوزه فعالیت می نمایند به عنوان مثال میتوان وب سایت Wix را نام برد. استفاده از این وب سایت ها به کاربران این امکان را میدهد تا بسته به نیاز خود در حوزه ی کاری خود وب سایت خود را بسازند. بسیاری از وب سایت ها وجود دارند که قالب های آماده و مشخصی در اختیار شما قرار می دهند. تا با کمک این قالب های آماده به صورت کاملا رایگان یا با صرف هزینه ی خیلی کم یک وب سایت مبتدی برای حوزه ی کاری خود داشته باشید. طراحی سایت رایگان اینتن را میتوانید در آدرس فوق مشاهده نمایید.

مزایای طراحی سایت آنلاین

بسیاری از این قالب ها از امکانات فراوانی برخوردارند. شما با این قالب ها میتوانید در وب سایتتان مطالب، ویدیو، اسلایدر و بسیاری امکانات دیگر داشته باشید. بسیاری از این سری وب سایت ها محیطی در اختیار شما قرار می دهند تا اطلاعات خود را درون آن ها ثبت نمایید مثل وبلاگ ها. اطلاعاتی در خصوص گروه طراحی سایت را میتوانید از آدرس فوق بدست بیاورید.

طراحی سایت آنلاینمعایب

درست است که این وب سایت ها امکانات مفیدی را در ازای بهای کمی در اختیار شما قرار خواهند داد. اما این امکانات تا کی برای حرفه ی شما کفایت می کند؟ ذات وجود وب سایت برای این است که به شما کمک کند تا حرفه ی خود را گسترش دهید و در پشرفت حرفه ی شما کمک کند. چطور می شود خود وب سایت قابلیت گسترش را نداشته باشد؟ پس به شما پیشنهاد می دهم تا از وب سایت هایی استفاده نمایید که قابلیت گسترش را داشته باشند تا پس از مدتی در صورت نیاز بتوانید آن را به وب سایت فروشگاهی یا … ارتقا دهید.

رعایت اصول طراحی سایت

همیشه با هدف ارتقای شغلی هر کاری را شروع نمایید. در خصوص طراحی سایت و طراحی سایت آنلاین نیز اطلاعات وب سایت خود را به گونه ای وارد نمایید که کاملا طبقه بندی شده باشند. نظم ورود اطلاعات در این حوزه بسیاز حائز اهمیت است. همیشه به نامگذاری اطلاعاتتان توجه ویژه ای داشته باشید. تا در صورت ارتقای وب سایتتان دچار مشکل و سردرگمی نشوید. تا تبدیل وب سایت شرکتی طراحی شده به سایت فروشگاهی امکانپذیر باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.080 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت