تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

masuumeh Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/01 12:26:13 ق.ظ
masuumeh

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: تبریز

نقل قول:
مزیت های قابل توجه خرید و فروش سوله دست دوم یا پیش ساخته
برای فروش سوله دست دوم باید از سوله هایی استفاده کنید که قابلیت دست دوم بودن را داشته باشند یعنی :
قابل حمل و نصب مجدد باشند.
عایق خوبی هستند.
فروش سوله دست دوم باید با قیمت مناسبی باشد.
و...قیمت سوله دست دوممحاسبه قیمت فروش سوله دست دوم
در خرید و فروش بیش ترین توجه مردم به قیمت است در فروش سوله دست دوم نیز این امر وجود دارد و باید بتوان فروش سوله دست دوم را با چنان قیمتی انجام داد که طرفین قرارداد راضی باشند برای این کار باید ابتدا به نکات زیر در مورد فروش سوله دست دوم توجه نماییم. دقت کنید هدف از خرید سوله کارکرده صرفه جویی در هزینه هاست پس اگر قیمت مناسب نباشد مشتری هم پیدا نخواهد شد.
قبل از خرید و فروش سوله کارکرده ابتدا باید به سالم بودن از لحاظ فنی دقت شود و تعمیرات لازم انجام شده و همچنین رنگ آمیزی سوله دست دوم کمک بسیاری در جذب مشتری خواهد داشت.
قیمت انواع سوله دست دوم
سازه های فلزی انواع مختلفی دارند که سوله یکی از این نوع هاست . اگر قصد خرید سوله نو ویا سوله کارکرده را دارید با ما در این مقاله همراه باشید.
لیست قیمت فروش سوله دست دوم
سوله های کارکرده بر اساس نیاز کاربران می توانند تقویت گردند و قیمت آنها بر حسب کارکرد و آسیبی که وارد شده متفاوت است.خرید و فروش سوله کارکرده تهران
در این شهر باید همیشه مراقب خود بود چون کلاهبردارانی به جای سوله دست دوم وسایل دیگری را به فروش میدهند که باید در این موارد دقت کرد.
در این شهر عده ای قراضه های آهن را سر هم کرده و به عنوان سوله به فروش می رسانند.
از طرف دیگر مشتریانی هستند که کارشناسی کردن قبل از خرید را قبول ندارن و ادعا دارند که خود در این مورد کارشناس هستند. و با یک نگاه سوله مورد نظر را می گیرند.
تایید نظام مهندسی در خرید و فروش سوله دست دوم
اگر می خواهید به خرید و فروش سوله دست دوم بپردازید ابتدا باید ببینید که اصلا سوله دست دوم مقاومت لازم را برای کار شما دارد یا نه ثانیا محلی که در آنجا از آن استفاده خواهید کرد آیا نیاز به تاییده نظام مهندسی دارد یا نه چون اگر داشته باشد از سوله کارکرده نمی توان استفاده کرد.
ابعاد و وزن سوله دست دوم
در خرید و فروش سوله دست دوم باید دقت کنید که ابعاد این سوله ها در وزن آنها تاثیر دارند و هرچه این ابعاد بیشتر باشند وزن بیشتر و در نتیحه قیمت آنها نیز افزایش می یابد.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.097 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت