تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

saheleaftab1 Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/01 01:42:28 ب.ظ
saheleaftab1

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 192
مکان: تهران

5 تشکر دریافتی در 5 ارسال
اخذ اقامت اسپانیا :
نگاهی به برترین جزایر اسپانیا
اسپانیا همواره پر طرفدارترین کشور اروپایی در سال های اخیر بوده و سالیانه میلیون ها گردشگر وارد این کشور شده و از جاذبه های تاریخی و تفریحی این کشور بازدید می کنند . ولی شکی نیست که خیلی از این گردشگران اسپانیا را به دلیل جزایر زیبا و منحصر به فردش بازدید کرده و همواره به دنبال بازدید از بهترین سواحل این کشور می باشند . در این مقاله در تلاش هستیم تا با پر طرفدارترین جزایر کشور اسپانیا آشنا شویم :
جزایر بالئاری-مایورکا
در غرب دریای زیبای مدیترانه مجمع الجزایر بالئاری واقع شده است که بسیار شهره هستند و مایورکا بزرگترین جزیره این مجمع الجزایر شناخته می شود . شهرت این جزیره به خاطر ریزورت ها ، کوه های سنگی آهکی و وجود غار های فوق العاده زیبا می باشد . ضمن اینکه این جزیره دارای بافت تاریخی هم می باشد و سازه های زیادی در این جزیره وجود دارد که بافت شهر را حفظ می کنند و به سبک رومی و موریش هستند . پالما در مرکز این جزیره قرار دارد و در این شهر یک کاخ سلطنتی به نام آلموداینا و یک کلیسا متعلق به قرن 13 هم وجود دارد که بر جاذبه های این جزیره افزوده است .
جزایر قناری-تنریف
در میان جزایر زیبا و مشهور قناری در اسپانیا تنریف بزرگترین این جزایر است . تنریف یک جزیره سرتاسر جاذبه طبیعی و دیدنی است که مشهورترین این جاذبه ها آتش فشان آن در بالاترین قله اسپانیا می باشد .شهرت زیاد این جزیره به خاطر فستیوال و جشن های مختلفی است که در همه ایام سال در این جزیره بر پا می شود . سواحل این جزیره به دلیل جاذبه های طبیعی موجود در آن بسیار زیبا است .
برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتابمراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

http://travel.sahelaftab.com/
02188656892
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.283 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت