تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mentodecor Offline
#1 ارسال شده : 1394/11/19 10:03:29 ق.ظ
mentodecor

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: اراک

با تزیین بسایر زیبا و جذاب دکوراسیون ورودی منزل میتوانید تحولی زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود به وجود آورید.

فضاي ورودي يک فرصت بسيار عالي براي خوشامد گفتن به افراد است و وقتي بعد از يک روز طولاني و شلوغ به خانه بر مي گرديد، مي تواند خيلي سريع به شما حس رضايت و خوشحالي از بودن در منزل را منتقل کند. خبر خوب اينکه با ترفندهايي بسيار ساده، سريع و ارزان مي توان اين فضاي فراموش شده ي کنوني را به يک فضاي فوق العاده تبديل کرد. اولين گزينه ي بديهي و کاربردي براي ورودي اضافه کردن يک ميز براي نگه داشتن گلدان ها، آباژور ها، کليد ها، کيف دستي ها و تمام اشيايي است که شما معمولا به محض ورود به خانه مي خواهيد از خود جدا کنيد.

اگر فضاي کافي در ورودي داريد، ميزهايي با مکان هايي براي نگهداري وسايلي مثل کفش ها يا روپوش ها انتخاب کنيد. کنسول هاي کشو دار نيز براي اين فضا مناسب هستند.

منبت کاري و رنگ کردن کاشي ها با اين سبک ، نيازمند جسارت است تا بدون ترس رنگ ها و طرح ها را باهم مخلوط کنيد و طرح خودتان را خلق کنيد . از پياده کردن نظرات و علايقتان نتريد بلکه با آنها روبرو شويد و ويرايششان کنيد .مي بينيد که اين قاليچه سبز رنگ کوچک به خوبي مکمل سفيدي هاي محيط شده است .

يک ورودي سفيد ، رک و ساده بوسيله لوازم و اسبابي غير معمول با رنگ هايي غليظ و قاطع ،به خصوص اين چوب لباسي رنگي به طرز هوشمندانه اي زنده و تازه شده است حضور يک لامپ در تابلوي بالاي کنسول و حتي اين دوچرخه به اين تازگي کمک غير قابل انکاري کرده است . خيلي از اين وسايل را شايد در انباري خانه خودتان ملاقات کنيد.

اين کاغذ ديواري دراماتيک به فضاي اين ورودي ارتعاش و جنبش بخشيده است .آباژور صورتي رنگ براق هم در عين حال مقداري هم درام وارد اين محيط کرده است .اگر شما کاغذ ديواري هايي با طرح هاي شلوغ را انتخاب مي کنيد حتما به فضاي خود نور کافي اضافه کنيد .


اگر فضاي ورودي منزل تان کوچک است، ميزهاي گرد به دليل لبه هاي نرم تر نسبت به ميزهاي مستطيلي و قابليت تطبيق پذيري در گوشه هاي قناس، گزينه هاي بهتري هستند. بوفه هاي ايستاده نيز به دليل باريک بودنشان و اشغال فضاي کم براي اين فضاهاي کوچک مناسب اند.

چه چيزي بهتر از اينکه يک ميز در ورودي داشته باشيم تا به محض ورود به خانه کيف مان را روي آن بگذاريم؟ و يک صندلي که روي آن بنشينيم و به راحتي کفش هاي مان را بيرون بياوريم اگر مي خواهيد اين ميز و صندلي فضاي زيادي اشغال نکند، ميزي را انتخاب کنيد که صندلي در زير آن جاي گيرد.

در هنگام انتخاب ميز و صندلي براي فضاي ورودي، به اين نکته توجه داشته باشيد که با سبک دکوراسيون منزل تان، رنگ ها، الگوها و اشکال آن هماهنگ باشد.

رنگ، ترفندي آسان براي ايجاد تغيير در ورودي است. شما به راحتي مي توانيد رنگ دلخواه خود را در تجهيزات کوچک، مبلمان مانند چهارپايه ها يا گلدان ها استفاده کنيد.

يک ميز کوتاه در ورودي که مي تواند به عنوان نيمکت هم استفاده شود!
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.088 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت