تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mentodecor Offline
#1 ارسال شده : 1394/11/21 11:40:34 ق.ظ
mentodecor

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: اراک

تکنیک های تغییر دکوراسیون در خانه تکانی از نکات مهمی است که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل باید به آن توجه کرد.

بیایید طور دیگری به خانه‌تکانی نگاه کنیم؛ در فرهنگ کهن ما این کار فقط تمیز کردن خانه نیست، آن هم فقط توسط یک نفر؛ خانه‌تکانی فرصتی برای همراهی و همفکری است. بویژه در این روزگار که کار و مسوولیت‌های خارج از خانه فرصت‌های بودن کنار هم را به کمترین حد ممکن رسانده است. شاید خانه‌تکانی بهانه خوبی برای نزدیک‌تر شدن و پراکندن عطر مهربانی در خانه باشد؛ برای داشتن خانه‌ای تمیز و زیبا در شروع سال نو، تقسیم کارها، کمک کردن، نظر خواستن، مشورت کردن و تصمیم گرفتن همه کارهایی ساده، ولی مهم است که باید با همراهی تک‌تک اعضای خانواده انجام شود.یادمان باشد، خانه‌تکانی همیشه فقط در تمیز کردن و رفت و روب خلاصه نمی‌شود و گاهی خرید وسایل کوچک، تغییر چیدمان خانه و ایجاد تنوع هم جزئی از مراحل استقبال از بهار است.

ایام خانه‌تکانی زمان خوبی است که از دست وسایل اضافه که به کارتان نمی‌آید، راحت شوید. خیلی از خانواده‌ها در طول سال وسایلی را جمع می‌کنند که هیچ نیازی به آنها ندارند.
این وسیله‌ها به اضافه وسایل خراب و مستعمل که در خانه جایی برای آنها نیست، معمولا به انباری خانه منتقل می‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده کنید و این‌گونه وسایل را دور بریزید و برای همیشه از دست آنها راحت شوید. سری به انباری زده، آنجا را نیز مانند دیگر قسمت‌های خانه تمیز و مرتب کنید.

در ورودی خانه تان را رنگ کنید. این کار اولین برخورد مهمان ها و حتی خودتان را با خانه را هیجان انگیز تر می کند.
عکس هایی از خاطرات و روزهای خوش تان را به دیوارهای خانه آویزان کنید و از آن ها به عنوان به یک عنصر تزیینی استفاده کنید.
شیرآلات آشپزخانه را عوض کنید. این مقرون به صرفه ترین ایده برای ایجاد تغییر در دکوراسیون آشپزخانه است.
یک یا دو دیوار تاثیر گذار خانه تان را رنگ کنید، کاغذ دیواری هم می تواند گزینه مناسبی برای این تغییر باشد، این بستگی به سلیقه و نظر شما دارد.
گلدانی از گل های تازه را در جای جای خانه تان به کار ببرید.
دیوارهای سرویس بهداشتی تان را با کاغذ دیواری های ضد آب بپوشانید تا جلوه و دکوراسیون داخلی آن ها عوض شود.
فرش هایی با پرز های بلند را به دکوراسیون داخلی خانه تان بیاورید، این فرش ها به دلیل بافت متفاوت ترشان نقطه عطفی در دکوراسیون داخلی خانه شما می شوند.

اگر مبلمان شما سالم است و نیازی به تعویض آن ندارید، با تغییر مکان مبل‌ها و میزهای عسلی می‌توانید تغییری در سالن خانه ایجاد کنید یا با تغییر و تعویض چند قاب عکس یا نصب یک آینه زیبا، نمایی نو به سالن پذیرایی بدهید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.095 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت