تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sahar_tym Offline
#1 ارسال شده : 1396/06/02 10:55:12 ق.ظ
sahar_tym

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 34
مکان: تهران

تبدیل طراحی سایت های شرکتی به سایت فروشگاهی

تبدیل کردن طراحی سایت های شرکتی به سایت فروشگاهی : بعضی از مشتریان که دارای سایت شرکتی هستند، تمایل به تبدیل آن به وب سایت فروشگاهی دارند. بهترین راهکار از نظر “طراحی سایت اینتن” این است که همان وب سایت شرکتی را که از نظر سئو قدرتمند از نظر اعتبار در رتبه بالایی هست را تبدیل به سایت فروشگاهی نماییم.

از آنجایی که سایت قبلی توسط خود ما پیاده سازی شده، با انعطاف پذیری بالایش به راحتی قابل تبدیل به یک وب سایت فروشگاهی خواهد بود که به بهترین رتبه ها نیز دست پیدا خواهد کرد.

طراحی سایت فروشگاهی اینتناثرات تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی

تبدیل طراحی سایت شرکتی به سایت فروشگاهی باعث می شود که با اعتبارش در گوگل حفظ شود. اینتن سایت دیزاین با تیم متخصص خود می تواند سئو و بهینه سازی را به نخوی انجام دهد تا کلیه لینک ها و اعتبار وب سایت شما را حفظ شود.
اثر تبدیل کردن سایت شرکتی به سایت فروشگاهی می تواند گاها بسیار مفید باشد و ارتقای وب سایت را به دلیل ورود کاربران بیشتر در پی داشته باشد. که نتیجه اش کسب رتبه بالا در نتایج جستجو خواهد بود. وقتی کار به مرحله ای می¬رسد که هم شما و هم کاربران نیازمند بزرگ کردن سایت هستید، نگران هیچ موردی نباشید چون اینتن سایت دیزاین همواره در کنار شما و برای کمک جهت قوی¬تر کردن وب سایت شما آماده است.

انجام تغییرات گرافیکی در تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی

ممکن است تصورکنید با انجام این تغییر، گرافیک وب سایت تغییر می¬کند. این مساله بستگی به نظر خودتان دارد. اگر تمایل دارید هارمونی رنگ و گرافیک وب سایت قبلی خود را حفظ کنید در این صورت تیم طراحی گرافیک اینتن با در اختیار داشتن ایده¬های جالب و مناسب برای وب سایت شما در کنارتان همکاری خواهد نمود. ما رنگ های اصلی سایت تان را برای شما با ایده ای برتر حفظ خواهیم کرد. پس نگران این موضوع نباشید .
اما در برخی موارد احتمالی چنانچه بخواهید گرافیک وب سایت را عوض کرده و با یک گرافیک عالی و مناسب وب سایت جدید فروشگاهی تان را رو نمایی کنید باز هم همکاری خودمان را در این مورد نیز اعلام می¬نماییم.

ویرایش بوسیله کاربر 1396/06/02 10:58:30 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.106 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت